19 Ağustos 2017 Cumartesi

Boku no Hero Academia Manga İndir (Bölüm)


insanlar eşit doğmazlar. Midoriya Izuku bunu 4 yaşında özel güçleri olan sınıf arkadaşları tarafından zorbalığa uğradığında anladı. Izuku hiçbir özel gücü olmadan doğan nadir kişilerden biriydi. ama bu durum Izuku'yu efsanevi kahraman All-might gibi biri olma hayalinden vazgeçmesini sağlamadı. Umutsuzca kahraman olabilmek için ülkenin en iyi kahraman okulu olan yueiko'ya katıldı. İdolü All-might'ın da yardımıyla hayallerindeki gerçek kahraman olabilecek mi?
                 
       
                     İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN!!!
                         001-050 BÖLÜM ARASI
                         051-100 BÖLÜM ARASI
                         101-148 BÖLÜM ARASI
                         149-164 BÖLÜM ARASI                                                                                                                         165-192 BÖLÜM ARASI
                         193-218 BÖLÜM ARASI
                         218-276 BÖLÜM ARASI

41 yorum:

  1. Teşekkürler. Yeni keşfettim burayı, online okumaktansa indirip, istediğim zaman okumayı seviyorum. Daha sonra birkaç istekte yapacağım. :)

    YanıtlaSil
  2. 164.bölüme kadar çıkmış, ekleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  3. Manga serisi güncellenmiştir, iyi okumalar.

    YanıtlaSil
  4. 001-050 bölümleri içeren dosya bozuk.1,2,3,4,5 ve 50. bölümler var sadece.Kaç kere indirsem de aynı sonuç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda ilgileneceğim.

      Sil
    2. Bir problemle karşılaşmadım. Dosyayı indirdikten sonra ne gibi bir problem ile karşılaştığınızı söylerseniz, yardımcı olabilirim.

      Sil
    3. bu siteye ulaşılamıyor hatası veriyor bende

      Sil
  5. Yeni bölümler çıktı ne zaman atacaksın

    YanıtlaSil
  6. manga 230. sayıya kadar devam ediyor diye biliyorum ekleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  7. Umm bunlar bedava mı¿ °~°

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar 4 sezonun başı hangi bölüm oluyor

    YanıtlaSil
  9. nasıl indiricez standratmı zip mi

    YanıtlaSil
  10. 270. Bölüm bugün çıkıyor ekleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  11. Maalesef ki mangayı indiremiyorum. Sayfa sayısına tıkladığımda önce reklamı geçmek için ... saniye bekle diye bir yer çıkıyor. Reklamı geç diyince bir bahis sitesine yönlendiriyor. Rica etsem nasıl indirmem gerektiğini biri açıklayabilir mi?

    YanıtlaSil
  12. Hocam burda animenin 4 sezonuna kadar mi var yoksa daha ilerisi mi ?

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler ve ben 273. chapter a kadar çıktığını biliyorum acaba güncelleme yapılacak mı ?

    YanıtlaSil
  14. Güncel anime bölümü mangada kaça denk geliyor

    YanıtlaSil
  15. keşke cbr/pdf formatında yükleseymişsiniz

    YanıtlaSil
  16. ben indiremedim reklamları geçiyorum ama uzantı eklememi söylüyor uzantıları ekleyince de başka bir uzantı daha eklememi söylüyor kısacası hiçbi şekilde indirememdim yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. suresi dolunca reklamı geçin.sizi yeni sekmeye atıcak,o sekmeyi kapatın.Tekrardan reklamı geçmeniz için geriye dogru sayıcak tekrar geçin.Ve karşınızda.

      Sil
  17. 5. Sezon kaçtan başlıyor bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
  18. Light novelları da ekleyebilir misiniz? Bu arada muhteşem site çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. ÇOK ÖZÜR DİLERİM AMA NASIL İNDİRİLİYOR BİLGİ VERİRMİSİNİZ ÇOK UĞRAŞTIM AMA İNDİREMEDİM 1-50 ARASI TIKLADIM BAŞKA BAŞKA SAYFALARA YÖNLENDİRİLDİM YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK MUTLI OLURUM

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkürler :D Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  21. 276 dan sonrası ne zaman gelecek ?

    YanıtlaSil
  22. Kralsın aga seviliyorsun <3

    YanıtlaSil
  23. 313. bölümü çıktı ne zaman güncellenir?

    YanıtlaSil
  24. Ben indirdim ama açamıyorum yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  25. 276'dan sonrası var mı ve ya ne zaman güncellenecektir ?

    YanıtlaSil
  26. Neden çok yavaş iniyor ve bu ste gerçekten güvenli mi??? Ona göre indircem

    YanıtlaSil
  27. Nasıl indiriyoruz?

    YanıtlaSil

NORAGAMİ MANGA İNDİR !! (BÖLÜM-CİLT)

Yato, hayali ona tapan ve dua eden birçok kulunun olmasını dileyen küçük bir tanrıdır. Ne yazık ki bu hayali gerçekleşmekten oldukça uzak...